نتایج جستجو برای عبارت :

A little sadness is necessary

I highly recommend you to watch "Touran Khanom".  It's a documentary about Touran Mirhadi, the founder of modern education in Iran and, this documentary focused on the last years of her life; the time that she works hard while she is very old and sick. The most important her quote is: "Convert your huge sadness to a huge work". She learned it from her mother and, she always does it.Last day, I write something to one of my students, that instead of wasting your anger from the government by spreading jokes and junks, try to be more powerful, by improving your knowledge and your skills.
And today, I watched this documentary, I think it was an inspiration from heaven. So I highly recommend you to watch it again.
دانلود سریال کره ای Love in Sadness 2019

نام ها: عشق در غم – وقتی غمگینم دوستت دارم
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه MBC
ژانر: عاشقانه | درام
تاریخ پخش: 04 اسفند 1397 – 23Feb2019
قسمت ها: 40 قسمت
روزهای پخش: شنبه ها (4 قسمت)
مدت زمان: 30 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است
بازیگران:
Ji Hyun Woo – Park Han Byul
خلاصه داستان: سو جانگ وون (جی هیون وو) یک جراح پلاستیک خوشتیب و باهوشه. او عاشق یک هنرمند بنام یون ما ری (پارک هان بیول) که عروس یک خانواده پولدار در کره است میشه. شوهر او در ظاهر فرد
Who am II feel I'm lostI can't look at the sunI hate my previous thoughtsI hate who I was last weekFull of hatred, sadness,spite and heartlessness I had no idea about my life of this laziness that I was stuckNow the matter is PeaceThe matter is that I hate every kinda politics in this crazy worldI'm looking for an ego who is free from others pride &  prejudice . Their enmity  is none of my  business.Really , so what does the peace mean ?!!
I wanted to run away with you.I wanted to take your very very cold hands and take you somewhere far away. Somewhere nobody would knew us. And I could shield you from all the sadness and darkness and madness and the pain that you have suffered. Then, little by little I would heal your scars. The ones on the surface and if you let me, the ones that are within. Seeing you heal would be my remedy and I would heal on my one. But I can't run away with you, can I? Even if I could you wouldn't let me would you? Even as a dream it is a long shot but oh how much I wished I could be your Peter pan and take you to my neverland. The thing is you don't need a peter pan. All your life you have fought. For you, for your sister, and you know nothing but fighting. Always fighting alone. Not because you
متاسفانه یه موضوع خیلی ساده رو نزدیک به یه ماه هست که می خوام حل کنم بره پی کارش ولی همه اش امروز و فردا کردم. فقط به خاطر این که روم نمیشه :)
با این فرمون پیش برم، تا یه هفته ی دیگه هم نخواهم رفت. مشکل اینجاست که هر روز استرس اینکه الان خیلی دیر شده رو هم دارم. با این وجود هیچ کاری نمی کنم، جز اینکه هر لحظه رو با استرس میگذرونم.
یه موضوع ساده که شاید نهایتا نیم ساعت وقت بگیره؛ یک ماه هستش که توی مغزمه، انرژی ازم میگیره.
چند روزه شدم شبیه sadness توی ا
دیشب بالاخره انیمیشن inside out رو دیدم. 
واقعیتش اینه که من خیلی اهل فیلم و کارتون - به خصوص کارتون- نیستم و هر فیلمی رو باید حداقل ۱۰ بار نیت کنم که ببینم تا واقعا بشه ببینم. در مورد کارتون شاید ۱۵ یا ۲۰ بار!
تصور این که یک سری موجود کوچیک شبیه خودمون تو مغز ما زندگی می‌کنن و هر کدم مسئول بخشی از رفتار و احساسات ما هستن، خیلی جذابه. یه جورایی به واقعیت هم نزدیکه. فقط اون موجوات تو واقعیت تا این حد مستقل نیستن و شبیه آدم‌ها نیستن و ...
راستش خیلی تو فک
.Soon I'll be 18 years old and all I feel is sadness
ناراحتم که دیگه بچه محسوب نمیشم، ناراحتم که دیگه خیلی از تفریحات کودکانه رو نمیتونم تجربه کنم، ناراحتم از دغدغه های جدیدی که قراره منو ببلعند.
26 اسفند تنها اتفاق خوبی که قراره بیفته پخش فصل سومه سریال westworld عه...
I'm getting old, and this is sad

(1) His gloom was now compounded by the failing mark on his geometry now.
(gloom): a feeling of great sadness and lack of hope
 - (Example) a time of high unemployment and economic gloom
(2) The annals of sports are replete with the names of great black athletes.
(3) One of the great paradoxes of American life is that through minority groups have suffered injustices, nowhere in the world have so many varied groups lived together so harmoniously.
(4) A tinge of garlic is all that's necessary for most recipes.
(5) A cruel king would not allow the prince to enter his realm restricting him to the forest, which abounded with wild animals.

(1) His gloom was now compounded by the failing mark on his geometry now.
(gloom): a feeling of great sadness and lack of hope
 - (Example) a time of high unemployment and economic gloom
(2) The annals of sports are replete with the names of great black athletes.
(3) One of the great paradoxes of American life is that through minority groups have suffered injustices, nowhere in the world have so many varied groups lived together so harmoniously.
(4) A tinge of garlic is all that's necessary for most recipes.
(5) A cruel king would not allow the prince to enter his realm restricting him to the forest, which abounded with wild animals.

غمگینی پس از رابطه جنسی به چه دلیل است؟
به نظر فروید، سکس نوعی فرار از سرنوشت محتوم بشر تنها و تک افتاده است. انسان از طریق رابطه جنسی به دنبال یک اتحاد عمیق و پناهبردن به یک نفر دیگر می باشد و برای لحظاتی کوتاه آن را می چشدو ولی متاسفانه خیلی سریع بعد از رابطه جنسی، تازه می فهمد که این تنهایی پایانی ندارد.
غمگینی بعد از رابطه جنسیروانشناس انگلیسی Anthony Stone می گوید این واکنش روانی پس از سکس که نام علمی آن post-coital sadness می باشد و در حقیقت نوعی حس پوچ
This music is extremely depressive. In a deadly way
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

.Im sorely waiting for your good news, my old friend
زیباترین قطعه ی آلبوم Babel ، پر از آرزوست ؛ متن موسیقی به نظرم به قدر کافی زیبا و گویاست که دیگر آن چند خط مورد علاقه ام را با ترجمه و توصیف لنگ نکنم ! :
We will run and screamYou will dance with meThey'll fulfill our dreamsAnd we'll be freeAnd we will be who we areAnd they'll heal our scars ...Sadness will be far away
دانلود قطعه ی Not With Hate
حجم: 8.07 مگابایت
آلبوم : Babel
اثر Mumford & Sons

پ.ن : This ain't no Sham ... I am what I am 
به راستی علت حضور ما در این سیاره چیست؟ بهترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که “برای عشق ورزیدن”. سخن از عشق در کلام عرفا بسیار گفته شده مثلا حضرت حافظ می فرماید:
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی عشق داند که در این دایره سرگردانند
شیخ ابو سعید ابوالخیر می فرماید:
وا فریادا زعشق وا فریادا            کارم به یکی طرفه نگار افتادا
گر داد من شکسته دادا دادا         ورنه من و عشق هر چه بادا بادا
عشق زیباترین، هیجان انگیزین و وصف ناشدنی ترین اح
بیش‌تر از یک هفته‌ست که برگشتم به اوضاع سابق، توی چاله
افتادم و فریب بدن‌م رو خوردم. دو روزه که انگار زمان کند می‌گذره، به سختی می‌شه
نفس کشید و جهان من به فضای اشغالی توسط تخت‌م محدود شده. توی حمام و دست‌شویی همه‌اش
از خودم می‌پرسیدم که چرا من این‌قدر باید ملاحظه‌ی آدم‌ها رو بکنم، خودم و آرامش‌م
رو زیر پا بذارم و این‌جوری در عذاب و زمین‌گیر بشم؟ انگار یه کهکشان روی سینه‌ام گذاشتن
که نفس‌کشیدن‌م رو سخت کنه. چرا این همه در جزئیات خف
It was the first day of working. I've just arrived from there. And if you ask me what it was like on earth, I would say that it was weird! Weirder than weird! More than anything else, I felt being useless, the word not said by me, but seen by me in one of the posts I've recently read about the kind of feelings you might have in the first time of being an intern as a software engineer, on my way back home. Despite feeling useless -and stronger than that- I felt monotony. I felt I was bored. There were a lot of things which I weren't aware of and I just didn't know where to start from for learning them! I-didn't-even-know-where- to start learning them! I liked some of the guys I saw there and I didn't feel something special about some others. There were some one that showed me interest and k
The steps of how to always be happy You may be one of the people who always tells us how to be happy and happy Do you know that embracing loved ones is one of the joys of the world forever? Why should we not suppress and destroy our emotions? In this article you can find all the answers to your questions.

Follow these steps to be happy:
Ask yourself a question
Ask yourself what makes me sad and why I get upset when
Find out the cause of your discomfort then you have to find the cause of your discomfort and no doubt
If you know the causes of your discomfort, you can get rid of them.
There are many causes of discomfort and you may not be aware of it, but be sure
One day these reasons and problems will hit you.
Think about your successes
Imagine how happy you would be if you were to ac
                                            یکی از بهترین متونی که در باب روانشناسی رفتار تا به حال خوانده ام.البته این موضوع به کرات در آموزه های بودا و لائوتسه و حکمت های شرقی آورده شد     

the real test always comes when you don't get what you expect from people. Will you react in uncontrollable emotion? Or will calmness be your superpower ?

Today, REMIND YOURSELF: People are toxic to be around when they believe everything happening around them is a direct assault on them or is in some way all about them.
That is the absolute truth. Let it sink in deep.
What people say and do to you is much more about them, than you. People’s reactions to you ar

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

These are the photos that I took (actually because of a photography competition),The photos of my dear university in autumn :)The university which revived meMy little universe, My little world, and my howfWith all its problems, with all its happiness and sadness I found a new family there, A nice and big

These are the photos that I took (actually because of a photography competition),
The photos of my dear university in autumn :)
The university which revived me
My little universe, My little world and my howf
With all its problems , with all its happiness and sadness 
I found new family there, A nice an
زاییده دو تفکر است: ترس از گذشته و اینده! ممکن است خیلی ها فکر کنند: گرانی برای عدم تولید و نداشتن رونق ان باشد، ولی ترس از اینده باعث می شود: همه تولیدات را هرچند سه برابر، احتکار کنند! چه در انبار های دولتی (سیلوها) چه در انبار های عمومی(سردخانه ها) وچه در انبارهای خصوصی(فروشگاهی) و چه در انبارهای شخصی! چون می ترسند اینهمه تولید، فقط خواب و خیال باشد و در اینده، مثل گذشته ستم شاهی، قحطی فراگیری صورت گیرد. همه به فکر انبار کردن هستند: حتی در بدن خ
عقاید در سینما نیز مانند عقاید در جهان، متناقض و متضاد است! مثلا استانیسلاوسکی می گوید: بازیگر باید طوری بازی کند که معلوم نباشد، بازی می کند، بلکه با نقش خود زندگی کند! اما برتولت برشت برعکس آن را می گوید. در تمام دنیا ممکن است به: هماهنگی بین عناصر سینمایی معتقد باشند، ولی برعکس انهم اتفاق بیافتذ. مثلا وقتی شهاب حسینی، نقش شهید بابایی را بازی می کند، واقعا شهید را قبول دارد. ولی حمیدی که نقش زنش را بازی می کند، اینطور نیست یعنی تا حالا نشده،
مجلس دوازدهم نباید دارای تفکر: نئولیبرال یا
لیبرالی و فاشیستی و کمونیستی باشد! زیرا نتیجه آن را در مجالس قبلی می بینیم.
هرقانونی می خواهد تصویب می شود: ناطق جلوی تریبون می رود، و با افتخار تمام می
گوید: در کشورهای پیشرفته چنین است، و ما از ان عقب افتاده ایم! آخرین آن قانون
احزاب است. هیچکدام از نمایندگان نگفتند، که در قران یا در اسلام، راجع به احزاب
چه حکمی است. همه گفتند که در کشورهای پیشرفته! در حالیکه اسلام 14قرن است، دنیا
را اداره می کند و هی
بسم الله الرحمن الرحیم
Wellaye Tadabor of some of Versuses in Chapter 7 of Quran
#Wellaye_Tadabor_of_Quran
#Al_Maida_Surreh_Versue_91

إِنَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُوقِعَ بَیْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ فِی الْخَمْرِ وَالْمَیْسِرِ وَیَصُدَّكُمْ عَن ذِكْرِ اللَّهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ ۖ فَهَلْ أَنتُم مُّنتَهُونَ ٩١

Satan only wants to cause between you animosity and hatred through intoxicants and gambling and to avert you from the remembrance of Allah and from prayer. So will you not desist? (91)

Satan seeks to cast enmity and hatred among you أن یُوقِعَ بَیْنَكُمُ الْ
شعر در مورد غم
در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد غم برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید
وقت آن شد که سر خویش، من از غم شکنم
آهی از دل کشم و حلقهٔ ماتم شکنم
گر مراد دل من را ندهد این گردون
همه اوضاع جهان، یکسره در هم شکنم
شعر در مورد غم
زان دم که شدیم آشنای غم تو
بیگانه زخویشم از جفای غم تو
با عشق تو عهد ما چو محکم بودست
کردیم جهان و جان فدای غم تو
شعر در مورد غم و اندوه
ز بازا

تبلیغات